Kedvenc sorozataim - 2015

Szerintem a cím is mindent elárul, de azért elmondom, hogy sikerült összeszedni a kedvenc sorozataimat, bár nagy nehézségek árán. Természetesen bővült a lista a tavalyihoz képest, de próbáltam csak a 10 kedvencemet becsempészni, hisz biztos van kb. 25 sorozat amit nagyon szeretek. Elég is a rizsából, lássuk csak a listát, és kérlek ti is osszátok meg velem, hogy az idei év végeztével mik a kedvenc sorozataitok! :)

10. Angel Eyes [2014]
Idén sikerült sort kerítenem erre a sorozatra, s bár nagy nehézségek után kezdtem el, el sem hiszem, hogy bekerült a top tízbe. Egy hihetetlen szép, megható, csodálatos és gyönyörű történetről van szó, amire szerintem mindig emlékezni fogom. Csodaszép volt.
9. Secret [2013] 
Tény, hogy picit lecsúszott a sorozat a kedvenceim között, de attól még ugyanannyira szeretem, mint akkor. A fentihez hasonlóan egy nagyon szép és fájdalmas szerelmi sztori, amit a két nagyszerű színész még remekebbé tesz.
8. I Remember You [2015]
Nem titok, hogy Seo In Guk nekem szívem közepe, mindig nézem a sorozatait, s bár mindegyik jó, az idei I Remember You túlszárnyalta a többi sorozatát. Egy hihetetlen izgalmas érdekes thrillerről van szó. Mikor futott a sorozat alig vártam az új részeket, egyszerűen nem bírtam ki. Nagyon tetszett.
 7. I Hear Your Voice [2013]
Vicces, hisz Lee Jong Suk nem a színészek színésze (hírneve ellenére), az esetek többségében ugyanazt a karaktert alakítja (vagy nagyon hasonló a megszokotthoz), mégis 2 sorozata is bekerült a top tízbe. Igen, elmondhatjuk róla, hogy bár nem jó színész, mégis nagyon jól választ sorozatokat (pár jó színésszel ellentétben, akik viszont mindig szar sorozatokban színészkednek). Az I Hear Your Voice is egy thriller a fentihez hasonlóan. Első sorozataim között volt.
 6. Doctor Stranger [2014]
Rengetek negatív kritikát olvastam erről a sorozatról, de ennek dacára is itt a helye, mert szerintem egy nagyon jó sorozatról van szó. Tény, hogy van pár hibája, de még így is átlagon felüli volt. Nagyon sok érdekes és izgalmas dolog történt, a sokszínű műfajlistája ezt igazolja is. Állítom, hogy a tavalyi év egyik legjobb sorozata.
5. Persevere, Goo Hae Ra [2015]
Alig ismert sorozat, alig ismert színészek. Mégis kötelező darab. Nagyon sokáig halogattam a megnézését, de mikor elkezdtem nem hittem el, hogy egy ennyire csodaszép, megható és lenyűgöző történetről van szó. Arról nem is beszélve, hogy mennyi gyönyörű zenével ajándékoz meg minket a sorozat. Csodaszép volt, bár szerintem már bőven kifejtettem a véleményeknél, hogy mennyire meghatott ez a sorozat.
4. You Who Came From The Stars [2013-2014]
Hát igen, a sztárok sztárja, a jó öreg DoMinJoon sokat nem csúszott a listámon. Szerintem minden dorama rajongó látta ezt a jogosan híres sorozatot. Egy aranyos, vicces, megható, izgalmas történetről van szó, amit nem szabad senkinek sem kihagynia. Kim Soo Hyun pedig tarol (mint mindig).
3. Kill Me, Heal Me [2015]
Ismét egy jogosan nagyon híres sorozat, amit kötelező darabbá tennék. Tudtam, hogy a két színész ismét nagyszerűt fog alkotni, de erre nem számítottam. Hihetetlen volt, megható és nagyon izgalmas, szép lassan kiderülnek a dolgok, szép lassan a megszeretjük az összes karaktert (főleg Shin Se Gi-t). Egyszerűen nem tudok mit mondani, nézzétek meg és kész. Muszáj.
2. The Princess' Man [2011]
Tavaly első volt a listámon, akkor nem hittem, hogy lesz bármi, ami jobb, mint ez a sorozat. Mint látjátok ez az egyetlen történelmi sorozat a listámon (pedig szeretem a kosztümös történeteket), de ez valami hihetetlen volt. Sosem felejtem el, hogy mennyit sírtam, de képes voltam kétszer is megnézni. Szerintem ez az a történet, amin életemben a legeslegtöbbet sírtam. Lenyűgöző volt, és a színészek is.
1. Bridal Mask [2012]
Te jó ég. A valaha látott legdurvább, legkeményebb, legszebb sorozatom. El sem hiszem, hogy ilyen létezik. Annyi érzés, annyi izgalom... tényleg hihetetlen volt. Nem találok szavakat erre a csodára, amit Joo Won, Park Ki Woong és még számos színész keltett életre (bár ők ketten voltak a legjobbak). Ez az, amit kötelező darabbá tennék, de nem csak a koreai sorozat kedvelőinek, hanem mindenkinek. Ezt kéne a tévében játszani a spanyol sorozatok helyett, hadd tanuljanak is valami igazán fontosat az emberek. Megjegyzésként elárulom, hogy anyukám (aki nem szereti ezeket a sorozatokat) oda meg vissza volt ezért a történetért. Kétszer néztem végig, még mindig a gépemen van, de nem hiszem, hogy képes leszek még egyszer megnézni. Majd pár év múlva, mikor kicsit helyre teszem magam lelkileg, hisz ez a sorozat olyan érzéseket hagyott bennem, amiket sosem leszek képes elfelejteni. Elég megnéznem egy videót és mér sírva fakadok.

11 megjegyzés:

  1. Szia!
    Kérted hogy mi is írjuk le a kedvenceinket.
    Hát ahogy elkeztem írni a legjobb sorozataimat egyre bővölt és így alakult ezeket egy kezdőnek minden féle képpen meg kellene nézni-e.
    A legjobbak My Daughter Seo Yeong
    The Time We Were Not In Love
    Marriage Not Dating

    És itt amit mindenképp megnézendők én szerintem.
    Doctor Stranger
    Divorce Lawyer in Love
    Gu Family Book
    Blood
    Healer
    Kill Me, Heal Me
    Myung Wol the Spy
    Discovery of Romance
    Pick The Stars
    Protect The Boss
    Shining Inheritance
    Sungkyunkwan Scandal
    The Great Seer
    The Moon That Embraces The Sun
    Triple
    You're All Surrounded
    I Hear Your Voice
    I Remember You
    Sly and Single Again
    You Who Came From The Stars
    Nine Time Travels
    9 End 2 Outs
    City Hunter
    Creating Destiny
    Crime Squad
    Feast Of The Gods
    Heirs
    Hotel King
    Incarnation Of Money
    It's Okay, That's Love
    Lie To Me
    May Queen
    Paradise Ranch
    Scent of a Woman
    The Horse Healer
    The Greatest Love
    Pasta
    The Master's Sun
    The Thorn Birds
    I Believe in Love
    It's Okay Daddy Daughter
    Loving You a Thousand Times
    Gloria
    New Tales of the Gisaeng
    D-Day
    (persze nincs közte sorrend melyik a legjobb)
    Zsuzsabebi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húhaaa, sorozat áradat :D
      A My Daughter Seo Yeong nincs fent a megnézendők listáján, talán majd egyszer sort kerítek rá.
      A Time We Were Not In Love fent volt, de végül lekerült, mert elég sok helyen olvastam, hogy nem túl sok minden történik, én meg tudom magamról, hogy nem szeretem az ilyen sorikat.
      A Marriage Not Dating-et láttam, egy nagyon szórakoztató sorozat, amiben van pár értelmetlen dolog, de attól független élvezhető.
      Doctor Stranger - tejlesen egyet értek, csodálatos sorozat
      Divorce Lawyer in Love - megnézendők listáján van
      Gu Family Book - pont most nézem (mármint amikor a válasz írom), 15.résznél tartok, eddig nagyon tetszik, de természetesen Yoo Yeon Seok és Sung Joon a kedvencem
      Blood - ezt is láttam, picit fura sorozat volt, de nem rossz
      Healer - a végében nagyon csalódtam, de ettől független must see
      Kill Me, Heal Me - hát igen, ezt tényleg mindenkinek látnia kell
      Myung Wol the Spy - megnézendők listáján van
      Discovery of Romance - ezt is láttam, nagyon egyedi volt, Sung Joon itt is nagyszerű
      Pick The Stars - hosszas gondolkozás után végül nem került fel a megnézendők listájára
      Protect The Boss - na ez nekem nagyon nem tetszett, bár Ji Sung nagyon jó, a színésznő valami szörnyű volt
      Shining Inheritance - megnézendők listáján
      Sungkyunkwan Scandal - ez is
      The Great Seer - meg ez is
      The Moon That Embraces The Sun - Kim Soo Hyun főszerepben, persze, hogy láttam, a sori nagyszerű volt, a színésznő viszont... nos...
      Triple - ez sincs fent a listámon
      You're All Surrounded - láttam, tetszett
      I Hear Your Voice - kedvencek között van
      I Remember You - ez is kedvenc, Seo In Gook és Park Bo Gum valami fergeteges volt
      Sly and Single Again - nagyon tetszeeett, egyik kedvenc vígjátékom
      You Who Came From The Stars - Dominjoon is örök
      Nine Time Travels - megnézendők listáján, nagyon sok jót hallottam róla
      9 End 2 Outs - ezt nem tervezem megnézni
      City Hunter - láttam, elég jó volt
      Creating Destiny - nincs fent megnézendőkön
      Crime Squad - ez sem
      Feast Of The Gods - és ez sem
      Heirs - életem legrosszabb sorozata, borzalmas volt. Magamat idézem: 'Szóval igen, ez volt a nagyon várt és híres színészekkel teli Heirs című sorozat, ami semmi másról nem szól csak két 'halálosan szerelmes' karakterről, akiknek szenvedését Rómeó és Júlia is megirigyelhetné, és akiknek eltökélt szándékuk, hogy megmutatják mennyi műkönny van a stábnak raktáron.'
      Hotel King - nem tervezem megnézni
      Incarnation Of Money - ez megnézendők listáján van
      It's Okay, That's Love - ez is mert nagyon sok jót olvastam róla
      Lie To Me - láttam, aranyos volt
      May Queen - megnézendők listáján
      Paradise Ranch - ez is, Changmin kedvencem
      Scent of a Woman - ezt régen elkezdtem de abbahagytam, nem is tervezem újranézni
      The Horse Healer - hosszas gondolkozás után nem került fel a listámra
      The Greatest Love - tervezem megnézni
      Pasta - ezzel a sorozattal hadilábon állok, nem tudom, hogy meg fogom-e nézni vagy sem
      The Master's Sun - eszéletlen volt
      The Thorn Birds - megnézendők listáján
      I Believe in Love - nem tervezem megnézni
      It's Okay Daddy Daughter - ezt sem
      Loving You a Thousand Times - ezt sem
      Gloria - ezt sem
      New Tales of the Gisaeng - erről még nem hallottam, de most rákerestem és elég jónak tűnik, csak az 52 rész nekem sok, de még meglátom
      D-Day - hát igen, hihetetlen jó sorozat, az idei legjobbak között van

      Törlés
  2. Egy nagyon fontos sorozat szerintem kimaradt....TWO Weeks! Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, jó volt, de sajnos a kedvencek közé nem került be :) Örülök, hogy neked ott van! :)

      Törlés
  3. Tegyük még közé, ha korábbi éveket is említünk: A Love to Kill 2005, Bad Guys 2014, Can you hear my heart 2011, A Silla királyság ékköve 2009,Golde Rainbow 2013, Heartless City 2013,Hidde Identity 2015, Triangle 2014, Yong Pal 2015, YAAS 2014, stb. Egyet értve az előttem, s az általad is felsoroltakkal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Love To Kill - megnézendők listáján van
      Bad Guys - hihetetlen jó volt, top 15-ben tuti benne van
      Can You Hear My Heart - ez is benne van a top 15-ben
      A Silla királyság ékköve - nem tervezem megnézni
      Golden Rainbow - már le is van töltve
      Heartless City - nagyon haragszom a sorozatra mert eléggé elszúrták, holott egy hihetetlen jó alapsztoriról van szó és hihetetlen jó színészekről
      Hidden Identity - tervezem megnézni, ez is le van töltve
      Triangle - elkezdtem tavaly, de végül abbahagytam
      Yong Pal - nagyon jó volt
      Yaas - nem tervezem megnézni
      Örülök, hogy neked is van sok-sok kedvenced, amikre mindig örömmel gondolsz! :)

      Törlés
  4. Szia. Én a dobogósaimat sorolom fel. 3. hely: holtverseny Empress Ki (2013-2014) és a Faith (2012) 2. hely: Family's Honor (2008-2009) 1. hely: Secret (2013)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Empress Ki - nagyon tervezem már megnézni
      Faith - top 15-ben benne van, Lee Min Ho egyetlen szerepe, ahol egyenesen imádtam
      Family's Honor - nincs fent a megnézendők listáján
      Secret - hát igen, nagy kedvencem :)

      Törlés
  5. Szia! Az én kedvenceim:
    Playful kiss (2010) - Ez volt az első koreai sorozat, amit láttam
    You're beautiful (2009)
    Heartstrings (2011)
    Gu family book (2013)
    My girlfriend is a gumiho (2010)
    Secret garden (2010)
    49 days (2011)
    You came from the stars (2014)
    Hi! School love on (2014)
    Boys over flowers (2009)

    És ezzel megvan a 10, de ami még nagyon tetszett:
    Master's sun (2013)
    Doctor stranger (2014)

    Külön vettem azokat, amiket én fordítottam, mert hát általában csak olyat fordítok, ami tetszik is, de azért kedvenc azok között is van, ezek pedig:
    Inspiring Generation (2014)
    The girl who sees smells (2015)
    D-Day (2015)
    Still marry me (2010)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!! :) Először is köszönöm a listádat, örülök, hogy megosztottad velem a kedvenceidet!

      Playful Kiss - Nekem is elsők között volt, nagyon szerettem.
      You're Beautiful - Szintén elsők között volt ezért kedvelem ezt is nagyon.
      Heartstrings - Számomra hatalmas csalódás volt.
      Gu Family Book - Nem rég fejeztem be. Volt benne egy két logikai baki, de attól független nagyon élveztem, a zenék pedig csodaszépek voltak.
      My Girlfriend is a Gumiho - Nagyon aranyos volt.
      Secret Garden - Nagyon régen elkezdtem, de aztán abbahagytam (akkor még nem blogoztam), de tervezem újranézni.
      49 days - Hasonlóan a fentihez, ezt is abbahagytam, de újra fogom nézni. Már a gépemen is van.
      You Who Came From The Stars - Do Min Joon örök kedvenc!!
      Hi! School Love On - Nagyon szép volt, imádtam őket! :)
      Boys Over Flowers - Számomra ez is hatalmas csalódás volt.
      Master's Sun - Fergeteges volt!
      Doctor Stranger - Kedvencek között!
      Inspiring Generation - Tervezem megnézni már egy ideje, hamarosan mindenképp sort kerítek rá.
      The Girl Who Sees Smells - Valami eszméletlen jó sorozat volt, imádtam!
      D-Day - Még folyamatban van... egy szó: Lenyűgöző.
      Still Marry Me - Ez nincs a tervezettek között.
      Személyesen is köszönöm a feliratokat, tényleg mindig nagyon jó sorozatokat választassz, nagyon jó anyanyelven nézni a sorikat! :) Köszönjük! :)

      Törlés
  6. szia! Nekem A palota ékköve ilyen, mint neked az 1. helyezetted. Két nagy kedvenc még. pasta, cheese in the trap, forest

    VálaszTörlés