Felejthetetlen pillanatok - Kill Me, Heal Me

Oké, nem meglepő, hogy előálltam egy ilyennel, hisz új kedvenc született. A cím el is árulja, hogy mit akarok ebből a bejegyzésből kihozni, de el kell mondanom, hogy az egész sorozat egy az egyben fejethetetlen volt, szóval én csak pár jelenetet szedtem ki csodálatos gif-ekkel illusztrálva.
A gif-eket nem én csináltam, hanem egy nagyon ügyes valaki, én csak a netről szedtem :)

Amikor Shin Se Gi elővillantja azt a csodálatos mosolyát
 
Amikor Oh Ri Ohn rájön, hogy nem is olyan jó dolog ezzel a személlyel kekeckedni

Amikor Oh Ri Jin és Ahn Yo Na kezd megbékélni egymással

Sajnálom

Amikor Ahn Yo Na elszabadul

A legszebb pillanat

 Meg a legfájdalmasabb XD

Amikor rájövünk, hogy Se Gi amúgy tök cuki

Amikor megszakad a szíved érte


Amikor rájövünk, hogy Se Gi egy gyerek

Na igen, amikor rájövünk, hogy tulajdonképpen mindketten gyerekek

Se Gi a legmenőbb, az fix

És végül, ahol zsepi nem marad szárazon

Azt szoktam mondani, hogy ízlés kérdése, ki mit szeret. De itt bátran kijelenthetem, hogy aki azt mondja, hogy ez egy rossz sorozat, az hazudik.
Azt hiszem örök kedvenc marad :) 

4 megjegyzés:

  1. Nekem is nagyon tetszett, alig vártam a fordításokat. Ji Sung alias Mr. Intelligencia, ebben a sorozatban is brilliáns volt. Minden személyiséget, nagyon jól, változatosan alakított, amikor humorosnak kellett lennie, az volt, amikor tragikusnak, én elhittem, hogy az volt, amikor cukinak, cuki volt. Még mindig a hatása alatt vagyok, azt hiszem az első sorozat, amit újra meg fogok nézni😍😍😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, Ji Sung talán itt bizonyította be, hogy a legjobbak között van!

      Törlés
  2. Imádom ezt a sorozatot!!!!!!!!!

    VálaszTörlés