Pocivillantós jelenetek

Pocivillantós jelenetek

Elkészítettem egy pocivillantós összeállítást, aminek a lányok/nők szerintem nagyon fognak örülni. Bár nincs itt az összes, azért párat sikeresen megtaláltam.

So Ji Sub

Always: Nem tudom, más filmben van-e még ilyen hasvillantás nála, én személy szerint csak ezt az egyet ismerem. Itt láthatjuk, hogy a teste szépen ki van dolgozva.
 És ezzel az egy jelenettel nálam egyértelműen az első helyen végzett.

Kim Soo Hyun

Aki ismeri a színészt, az tudja miről beszélek. Úgy néz ki, az utóbbi időben meghozta eredményét a sok edzés, és valljuk be, előszeretettel mutogatja, vagy ha nem is, legalább nincs ellenére egy-egy pocivillantós jelenet. De ennek mi csak örülni tudunk. Bár Kim Soo Hyun majdnem összes filmjét és sorozatát láttam, de csak a 13-14-es évekre kapott olyan karaktert (vagy addigra gyúrta ki magát), ahol ezt megmutathatja. A kedvenc itt természetesen a Secretly, Greatly-s jelenet, de a You Who came from the Stars sem piskóta.

 

Jung Jin Woon

Ő sem panaszkodhat izmok terén, az tény. A színésznek most nagyon tervezem megnézni a Dream High 2-es szereplését, remélem ott sem marad el a pocivillantás. Bár már a Marriage Not Dating-ben bizonyított.


 Seo In Guk

Már pár bejegyzésnél rémlik, hogy említettem, hogy nagyon szép testalkata van neki. Nem kis hurkapálcika, hanem igen is van combja, karja, vádlija... stb. Tehát mindenki érti mire gondolok. Mindezek ellenére szinte az összes szereplését láttam, és úgy rémlik, csak 2 helyen van ilyen jelenet. Az egyik a No Breathing, bár ott kb. a fél filmen keresztül úszónaciban láthatjuk. A másik pedig az Answer me 1997, ahol viszont csak egy pillanatra.

Lee Soo Hyuk

Vele még csak most találkoztam először, nem is főszerepben, sőt, még a sorozatot sem fejeztem be teljesen. A King of High School-ban bár nem egészen róla szól a sztori, azért a pocivillantás itt sem maradhat el. És ezzel a jelenettel top 5-ös lett, szóval teljesen megérte belekezdeni.

Ohn Joo Wan

Vele is nemrég találkoztam először, a most futó Surplus Princess-ben. Még csak 7 rész ment le, de már az elején láthattuk, hogy a főszereplő biza igenis tesz az izmokért. Bár ez a jelenet nem is egészen pocivillantós, azért sejteni lehet, hogy nézhet ki a hasa, ha a háta és a vállai ilyen "állapotban" vannak, s így került fel erre a listára, sőt, lett a hatodik ez a színész.

Park Shi Hoo

Kedvenc színészem (Kim Soo Hyun-nal együtt), bár ezt már sokszor említettem. Sajnos itt lecsúszott a hetedik helyre. Neki is vannak biza izmai, amit előszeretettel mutogat, de a fent lévő 6 színész sokkal többet "tett le" az asztalra, mint ő. Mindezek ellenére látszik rajta, hogy nem hanyagolja el magát, ezért is került fel erre a listára. Van pár tusolós jelenete is, a kedvencem mégis a Cheongdamdong Alice-os "véletlen" jelenet. Természetesen a fürdőköpenyes részek minden visznek. A The Princess Man volt az első régi időben játszódó drámám, ahol a főszereplő hasát megpillanthattuk.

4 megjegyzés:

  1. Igen tetszett ..Köszönöm..( nem tudok választani rágodok még)..

    VálaszTörlés
  2. Húha! O.O Ámulok és bámulok... ezek a koreai színészek aztán rendesen adnak magukra! :) Ami természetesen nem rossz dolog...
    Abban egyetértünk, hogy én sem a kockás hasak miatt kezdek el nézni egy sorozatot vagy filmet, hanem a színész vagy a történet miatt... de ezek a pasik... :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, azok plusz pontot érdemelnek egy soriban :D

      Törlés